Английски пациент благодари на нашия служител Волен Иванов

Print

Редовният пациент на Аджибадем Сити Клиник във Варна г-н Ейдриън Дейн от Великобритания изпрати обстойно благодарствено писмо за нашия служител Волен-Николай Иванов. Доскоро той работеше в call-центъра, а вече заема длъжността Експерт Международни фондове и пациенти.

Волен-Николай Иванов беше познат на част от хората, които звънят, като момчешкия глас от call-центъра. Неговата инициативност и желание да бъде полезен го подтикна да съпровожда и превежда на английскогворящите пациенти, повечето от които трайно живеят у нас. Освен помощ на чужденци, младият ни служител вече отговаря за работата с международните фондове и асистанс-компании, с които Аджибадем Сити Клиник във Варна си партнира.

В писмото на пациента г-н Дейн се казва: "Бих искал да изразя моята признателност за чудесната помощ, която Волен Иванов ми оказва при всяка визита в Аджибадем Сити Клиник Варна. Като чужденец в България аз, за съжаление, зная малко български. Волен винаги е бил брилянтен в подкрепата си във всички медицински случаи  – нещо, от което имам нужда, докато съм във Варна.

Въпреки очевидната си натовареност в работата, той винаги отделя от ценното си време, за да ми обяснява с внимание и търпение и животът ми щеше да е значително затруднен без неговата помощ. Бих искал да поднеса искрената си благодарност за това. Имате невероятен служител в лицето на Волен и аз му желая успешна кариера".